Complexe klachten en lastige kwesties? Als klant en winkel er samen niet uitkomen, kan stichting UitgesprokenZaak.nl of de Geschillencommissie Wonen een uitspraak doen. Dit keer een branchevreemd voorbeeld uit het Tijdschrift voor Consumentenrecht (nr.2022-1), maar zeker leerzaam voor de woonbranche. De consument bestelt een drietal deuren via een webwinkel maar wil ze retourneren vanwege een meetfout.
Welles / Nietes | Wel of geen retourrecht bij ‘maatwerk’-producten?Premium
25 augustus 2022
Vragen?
Heb je vragen over jouw eigen webwinkelaanbod, of over een klacht die dreigt een geschil te worden? Neem dan (gratis) contact op met de ervaren mensen van de INretail Ondernemersservice!
Contacteer de adviseur Bel onsMargriet Baan
Manager dienstverlening- Gerelateerd -
Ik wil graag lid worden
Leden kunnen altijd rekenen op juridisch en zakelijk advies op maat, zij krijgen toegang tot een groot bestand aan voorbeelddocumenten en contracten, trainingen en evenementen.
Categorie
- Consument
- Klachten & geschillen
Tags
- #geschil
- #geschillencommissie
- #klachten
- #uitgesprokenzaak.nl
Type
- Nieuwsbericht