Het lijkt steeds meer iets van deze tijd: meubels worden bezorgd of een mooie vloer of keuken opgeleverd, maar de restantbetaling blijft uit. Soms is een klant zelfs van mening dat hij een deel niet meer hoeft te betalen. Hoe ga je daar mee om? En hebben klant het recht om een betaling achter te houden of zelfs niet meer te betalen?
Vraag van de maand: Wat moet ik doen als mijn klant niet het volledige bedrag betaalt?Premium
10 december 2024
Vragen?
Neem dan gerust contact met mij op, ik help je graag verder!
Contacteer de adviseur Bel onsThijmen de Coo
Adviseur Ondernemersservice- Gerelateerd -
Ik wil graag lid worden
Leden kunnen altijd rekenen op juridisch en zakelijk advies op maat, zij krijgen toegang tot een groot bestand aan voorbeelddocumenten en contracten, trainingen en evenementen.
Categorie
- Consument
- Klachten & geschillen
Tags
- #betaling
- #betalingsherinnering
- #geschil
- #klachten
- #uitgesprokenzaak.nl
Type
- Nieuwsbericht