Jouw klantreis in kaart brengen

In deze module leer je de customer journey van jouw klanten analyseren. Je gaat aan de slag met theorie, doet inspiratie op tijdens een bedrijfsbezoek en ontvangt praktische tools die je helpen om zelfstandig jouw klantreis te maken. 

€50,- voor leden van INretail • €99,- voor niet-leden

Data en locatie:

  • Dag 1 maandag 7 oktober 2024 • 10.00 – 17.00 • Midden van het land n.t.b.
  • Dag 2 woensdag 16 oktober 2024 • 10.00 – 12.00 • Online
  • Dag 3  woensdag 6 november 2024 • 10.00 – 12.00 • Online
Schrijf je nu in

Inhoud programma

Aan de hand van een praktijkcase nemen we je mee in het proces van de ontwikkeling van een klantreis. Theorie en praktijk wisselen elkaar af, zodat je na de training begrijpt wat het maken van een klantreis inhoudt én hoe je het zelf kunt toepassen. Deze onderwerpen komen aan bod: 

  • Introductie klantreis
  • Lean en de klantreis 
  • Naar de klant luisteren 
  • Randvoorwaarden van een goede klantreis 
  • Hoe maak je een klantreis? (doel – scope – touchpoints – emoties – teken de klantreis – verbeter, verfijn & deel – evalueer – aan de slag met klantreis – praktijkcase – tips & tricks)

Dit leer je

  • Klanten en klantwensen in kaart brengen met een stappenplan dat je direct kunt toepassen. 
  • Klantwensen concreet maken. 
  • Keuzes maken op basis van klantdata en prioriteiten stellen. 
  • Verbetermogelijkheden daadwerkelijk realiseren. 

Dit krijg je ook nog

Vanaf de start van de module kun je vragen stellen aan andere deelnemers en je mentor via de INretail app. Ook krijg je een uitgebreid werkboek met handige tips en een stappenplan. Van ons krijg je alle handvatten die je nodig hebt voor het maken van jouw klantreis. 

Duur
De module bestaat uit één trainingsdag van 10.00 tot 17.00 uur op locatie. Aanvullend kun je gebruikmaken van twee online sessies van maximaal 2 uur voor extra ondersteuning. 

Prijs
We willen graag dat zo veel mogelijk ondernemers gebruik kunnen maken van dit programma. Dankzij subsidies kunnen we jouw investering laag houden. 

De module kost € 50,- als je je dit jaar nog inschrijft (waarde per module: € 250,-). Deze prijs is exclusief voor leden van INretail. 

Ook niet-leden van INretail zijn van harte welkom om deze module te volgen. Voor hen geldt een investering van € 99,- per module. 

Schrijf je nu in Bekijk alle modules