De veranderende tijdgeest en trends

Maatschappelijke, culturele en technologische ontwikkelingen zijn van invloed op consumentengedrag en de manier waarop bedrijven opereren. In deze module gaan we in op het begrijpen van de veranderende tijdgeest en trends, en hoe je daarin kunt navigeren. Na deze inspirerende ochtend ga je naar huis met een concreet stappenplan.  

€50,- voor leden van INretail • €99,- voor niet-leden

Datum en locatie:

  • Dag 1 woensdag 2 oktober 2024 • 10.00 – 12.00 • Online
Schrijf je nu in

Inhoud programma

Aan de hand van praktijkcases en interactieve opdrachten leer je de tijdgeest te analyseren en toe te passen. Deze onderwerpen komen aan bod: 

  • Introductie tijdgeest
  • Macrotrends en hun impact
  • Luisteren naar de samenleving
  • Hoe analyseer je de tijdgeest? 
  • Aan de slag met de tijdgeest 

Dit leer je 

  • Trends en ontwikkelingen in kaart brengen met een stappenplan dat je direct kunt toepassen.
  • De invloed van trends op jouw klanten en bedrijf concreet maken. 
  • Keuzes maken op basis van maatschappelijke ontwikkelingen en prioriteiten stellen.
  • Verbetermogelijkheden daadwerkelijk realiseren. 

Dit krijg je ook nog

Vanaf de start van de module kun je vragen stellen aan andere deelnemers en je mentor via de INretail app. Ook krijg je een uitgebreid werkboek met nuttige tips en een stappenplan.

Duur
De module duurt twee uur: van 10.00 tot 12.00 uur. 

Prijs
We willen graag dat zo veel mogelijk ondernemers gebruik kunnen maken van dit programma. Dankzij subsidies kunnen we jouw investering laag houden. 

De module kost 50,- als je je dit jaar nog inschrijft (waarde per module: 250,-). Deze prijs is exclusief voor leden van INretail. 

Ook niet-leden van INretail zijn van harte welkom om deze module te volgen. Voor hen geldt een investering van € 99,- per module. 

Schrijf je nu in Bekijk alle modules