Automatische concepten 14

Online verkoopstrategieën voor retailers

De inzichten uit dit onderzoek bieden retailers houvast en helpen hen op weg met hun online verkoopstrategieën. De manier waarop consumenten winkelen, is een steeds veranderende mix van fysiek en online. Om de fysieke retail toekomstbestendig te maken en te houden, is het van groot belang dat de fysieke retail innoveert als antwoord op de hedendaagse ontwikkelingen op het gebied van (online) winkelen. Een sterke onlinestrategie is daarom onmisbaar in deze tijd.

Download het rapport

Het onderzoek – in opdracht van Platform De Nieuwe Winkelstraat – is uitgevoerd door Hogeschool van Amsterdam, CMI en TNO in samenwerking met retailers en experts uit de praktijk. Het onderzoek is gefinancierd door Stichting Detailhandelsfonds.

Vragen?

Heb je vragen over het rapport, wil je jouw ideeën delen of even sparren? Neem dan contact met mij op, ik help je graag verder!

Contacteer de adviseur Bel ons
Hester Bunnik

Hester Bunnik

Beleidsadviseur Platform de Nieuwe Winkelstraat

Ik wil graag lid worden

Leden kunnen altijd rekenen op juridisch en zakelijk advies op maat, zij krijgen toegang tot een groot bestand aan voorbeelddocumenten en contracten, trainingen en evenementen.