Komt een klant terug in de winkel met een klacht op een product? Dan is het goed om te weten waar hij recht op heeft en welke spelregels er gelden bij klachten. Een klacht goed oplossen kan leiden tot een hogere klanttevredenheid, meer betrouwbaarheid en professionaliteit van de organisatie. Hier vind je meer info over de garanties waarop klanten recht hebben en wat je als ondernemer verplicht bent te doen.
Wat te doen bij klachtenPremium
Advies nodig?
Heeft de consument een klacht en twijfel je of deze gegrond is of niet? Wil je hulp bij het afwijzen van een klacht? Neem contact op met mij, ik denk graag met je mee!
Contacteer de adviseur Bel onsThijmen de Coo
Adviseur Ondernemersservice- Gerelateerde artikelen -
Ik wil graag lid worden
Leden kunnen altijd rekenen op juridisch en zakelijk advies op maat, zij krijgen toegang tot een groot bestand aan voorbeelddocumenten en contracten, trainingen en evenementen.
Categorie
- Consument
- Klachten & geschillen
Tags
- #geschil
- #geschillenregeling
- #klachten
- #reparatie