Oneerlijke handelspraktijken
Als ondernemer dien je aan regels te voldoen.
Hoe zorg jij er als werkgever voor een juiste klachtenafhandeling? Of als een klant niet betaalt? Kom tot een goede middenweg, bijvoorbeeld met behulp van de geschillencommissie of stichting uitgesproken zaak. Lees hier alles wat je kan doen bij klachten en geschillen.
Als ondernemer dien je aan regels te voldoen.
Vanuit de woonbranche worden prijsverhogingen doorgevoerd.
Wat zijn de spelregels bij een (onterechte) klacht van de consument?
Wettelijke, CBW-erkend, of fabrieksgarantie. Wat is het verschil?
De onpartijdige geschillenbeslechting bij een koop na 1-1-2020.
De onpartijdige geschillenbeslechting bij een koop voor 1-1-2020.
De Geschillencommissie lost het geschil bindend op.
Wat doe je als de klant weigert te betalen?
Door collectief in te kopen kunnen we fikse kortingen bieden op uiteenlopende producten en diensten, zoals verzekeringen, creditcardtarieven en telefonie. Dat voordeel kan snel oplopen van honderden tot duizenden euro’s per jaar. De contributie wordt zo al snel terugverdiend. Wij regelen de beste voorwaarden. Wel zo makkelijk.
Voor juridische vraagstukken, vragen over financiering, hr of andere simpele en complexe kwesties kun je terecht bij een van onze adviseurs.
Contacteer de adviseur Bel onsLeden kunnen altijd rekenen op juridisch en zakelijk advies op maat, zij krijgen toegang tot een groot bestand aan voorbeelddocumenten en contracten, trainingen en evenementen.