Data is Key. Maar hoe kom je eraan én hoe zet je het slim in om jouw klanten zo goed mogelijk te bedienen? Wij staan klaar om je hierbij te ondersteunen, omdat wij begrijpen dat het niet alleen om de data zelf gaat, maar om de krachtige inzichten die je eruit kunt halen. Met onze marktmonitor leveren we betrouwbare marktdata en sturingsinformatie, waardoor je weloverwogen beslissingen kunt nemen. Met ons Klantdata Programma helpen we je verder om je complete klantdata-strategie op te bouwen; van het verzamelen en verrijken van data tot het analyseren en activeren van deze waardevolle gegevens. Dat is slim met data, sterk ondernemen.
Alles over de Nationale Marktmonitor
Het verkrijgen van kwalitatief goede marktdata en sturingsinformatie is essentiëler dan ooit. Daarom verzamelen wij (POS)data van leden, om zo relevante en actuele marktontwikkelingen in kaart te brengen voor deelnemers van de Nationale Marktmonitor. Door middel van een dynamisch en interactief dashboard krijg jij zicht op de markt en staan we samen sterker in de lobby. Je data is uiteraard volledig anoniem en goed beveiligd.
Lees meer en doe mee aan de monitorNieuwsgiering geworden? Klik hier voor een kleine indruk van het dashboard. Of check de video waarin ondernemer Peter van Westen vertelt over het dashboard.
Klantinzicht voor jou!
Inzicht in je klant is onmisbaar voor de groei van je onderneming. Als je goed weet wie je klant is kan je er namelijk op anticiperen in je marketinguitingen, je inkoop en je klantreis. Zo kan je je (marketing)inspanningen selectiever inzetten en haal je maximaal rendement uit je klanten en prospects.
Speciaal voor INretail leden bieden we nu kosteloos een klantrapportage aan voor inzicht in de kenmerken, interesses en gedragingen van alle huishoudens binnen het verzorgingsgebied van jouw winkel.
Vraag jouw klantrapportage aanINretail Klantdata Programma
Hoe verzamel je de juiste data, en nog belangrijker: hoe speel je er goed en verantwoord op in? Want het draait niet om de data, het gaat om je klant. En die verwacht een steeds relevanter en persoonlijker aanbod. Waar je ook staat met je dataverzameling, -analyse of -activatie, wij helpen je verder. Want door slim gebruik te maken van data, kan je jouw klant nog beter bedienen.
Het INretail Klantdata programma bestaat uit 6 online modules. Het biedt een praktische gids voor het opzetten van een complete klantdata-strategie. Ga ook slim aan de slag met klantdata!
Ga naar de modulesHaal maximaal rendement uit je klanten
– We helpen je graag op weg met meer tips, tools en kennis –
Retail richting 2030
De rol van de retail is veranderd. Het bestaat niet meer alleen uit het uitwisselen van producten en diensten tegen een vergoeding. Het gaat meer om de toegevoegde waarde die jouw onderneming kan bieden waardoor de consument zijn keuze op jou laat vallen. Het is passie, persoonlijkheid, een uniek concept, aanbod of product die het verschil maakt.
In ons prijswinnende onderzoek nemen we je mee naar 2030 en laten we zien hoe de consument gaat veranderen. We delen onze visie over deze transitie, laten je zien op welke gebieden de kansen liggen en helpen je op weg.
Download het rapport Download de samenvatting Lees meer