Transformeer klantbenadering naar een persoonlijkere relatie met bewezen succesverhalen
Ontdek tijdens deze sessie hoe je jouw klanten echt leert begrijpen en verbinden door een warme en menselijke benadering. Je krijgt praktische tools en inzichten waarmee je direct aan de slag kunt om als manager samen met jouw team een uitnodigende sfeer te creëren waarin klanten zich gezien en gewaardeerd voelen. Daarnaast leer je hoe je kleine, betekenisvolle acties kunt inzetten die de maatschappelijke waarde van jouw winkel vergroten.
Waarom meedoen?
De module sluit perfect aan op de Klantreis module, maar is ook toegankelijk als je die niet hebt gevolgd. Je leert:
- Hoe je menselijke verbinding toevoegt in elke fase van de klantreis.
- Hoe je klanten blij maakt en écht verbindt door hun behoeften te begrijpen.
- Praktische strategieën die loyaliteit vergroten en jouw winkel onderscheiden.
Investering
€ 50,- voor leden van INretail en €99,- voor niet-leden (excl. btw).
Data en locatie
- Dag 1: maandag 12 mei 2025 10:00 – 17:00 (INretail, Zeist)
- Dag 2: dinsdag 27 mei 2025 10:00 – 12:00 (online)