Je eigen baas zijn, wie wil dat nou niet? Maar ondernemen is meer dan alleen een goed idee en een flinke dosis lef. Het is een avontuurlijke reis vol hobbels en successen, waarin je eigen persoonlijkheid een glansrol speelt. Want zeg nou zelf: elke ondernemer heeft zo zijn eigen dingetje, toch? Jouw rol kleurt je merk!
De Stylejutter
Oh, die Stylejutter! Altijd op de hoogte van de laatste trends, spot ze eerder dan jij ‘hot’ kunt zeggen. Met een neus voor de mooiste en duurzame items en een onfeilbare smaak, creëert deze trendsetter een winkel waar je hebberig van wordt. “Ik kan dat niet uitleggen. Het is gewoon zo, dat is gevoel”, zegt de Stylejutter met een mysterieuze twinkeling in de ogen. Reizen, onderweg zijn en de klant zijn voelt goed.
De Conceptbouwer
Deze creatieve duizendpoot ziet het grote plaatje. De Conceptbouwer is een ware experience en betekenis designer, die van zijn winkel een mini-universum maakt. Alles klopt, van de muziek tot de geur van versgemalen koffie. “Een merk is het goede gevoel dat een persoon heeft over een product, service of organisatie”, aldus de Conceptbouwer. Het concept wordt continue verbeterd.
De Verwenner
Bij de Verwenner voel je je direct thuis. Deze hartelijke host verwelkomt je met open armen en een glimlach. “Kom binnen, wat leuk om je te zien!”, klinkt het enthousiast. Bij de Verwenner draait alles om persoonlijke aandacht en service. Mensen in de directe omgeving en klanten staan centraal en worden altijd verrast en in de watten gelegd.
Welk type ben jij?
Herken jij jezelf in een van deze types? Wat is jouw unieke mix? Wat je stijl ook is, één ding is zeker: ondernemen doe je met passie, lef, een flinke dosis eigenzinnigheid en niet te vergeten: samen. Laat anderen doen waar jouw bezieling voor ontbreekt. Vul elkaar aan op kennis en bezieling en bouw een sterk merk.
Ga ervoor! Haal je innerlijke Stylejutter, Conceptbouwer of Verwenner naar boven en inspireer mensen om je heen om bezield hun rol te pakken. Succes!