De winteropening in Sölden was begin deze maand dé plek voor wintersportprofessionals om zich optimaal voor te bereiden op het nieuwe seizoen.
Het evenement bood een unieke kans om de nieuwste trends en producten op het gebied van ski’s, snowboards en beschermingsmateriaal van dichtbij te ervaren. In de inspirerende sneeuwomgeving konden retailers en medewerkers de nieuwste materialen zelf testen. Hierdoor kregen zij niet alleen inzicht in de kwaliteit en prestaties van de producten, maar deden ze ook praktische kennis op om klanten straks met vertrouwen te adviseren.
Naast de productbeleving in de sneeuw bracht de winteropening een energieke en dynamische sfeer met zich mee. Het evenement fungeerde als ontmoetingsplek waar kennisdeling en interactie centraal stonden. Door gesprekken met leveranciers en uitwisselingen met vakgenoten werden waardevolle inzichten gedeeld en ontstonden nieuwe connecties. Voor veel retailers en verkopers bood dit evenement precies de inspiratie en informatie die nodig is om klanten dit seizoen nog beter van dienst te zijn, met up-to-date kennis van producten en de nieuwste trends in wintersport.
Zo’n evenement draait dan ook niet alleen om het testen van materialen; het legt ook de basis voor betere samenwerking binnen de sector. Het versterkt de band tussen retailers, leveranciers en collega’s, en creëert nieuwe mogelijkheden voor de toekomst. Kortom, de Winteropening gaf een vliegende start aan een veelbelovend seizoen!