Transformeer klantbenadering naar een persoonlijkere relatie met bewezen succesverhalen.

Ontdek tijdens deze sessie hoe je jouw klanten echt leert begrijpen en verbinden door een warme en menselijke benadering. Je krijgt praktische tools en inzichten waarmee je direct aan de slag kunt om als manager samen met jouw team een uitnodigende sfeer te creëren waarin klanten zich gezien en gewaardeerd voelen. Daarnaast leer je hoe je kleine, betekenisvolle acties kunt inzetten die de maatschappelijke waarde van jouw winkel vergroten.

Waarom meedoen?
De module sluit perfect aan op de Klantreis module, maar is ook toegankelijk als je die niet hebt gevolgd. Je leert:

  • Hoe je menselijke verbinding toevoegt in elke fase van de klantreis.
  • Hoe je klanten blij maakt en écht verbindt door hun behoeften te begrijpen.
  • Praktische strategieën die loyaliteit vergroten en jouw winkel onderscheiden.

Investering:

€ 50,- voor leden van INretail en €99,- voor niet-leden (excl. btw).

Data en locatie:

  • Dag 1 maandag  12 mei 2025 10:00 – 17:00 (INretail, Zeist)
  • Dag 2 dinsdag  27 mei 2025 10:00 – 12:00 (online)
Schrijf je nu in

Wat je gaat leren

Dag 1:

  • Begrijp hoe emoties zoals vreugde, ontspanning, en vertrouwen bijdragen aan een betere winkelervaring.
  • Werk met een canvas om momenten te identificeren waarop jij als retailer écht verschil maakt.
  • Leer negatieve en gemengde emoties in de winkelervaring weg te nemen en klanten een warm welkom te geven.
  • Gebruik persona’s om de behoeften van verschillende klantgroepen, zoals generaties, beter te begrijpen.
  • Begin met een praktische opdracht: creëer een plan voor een human-touch ervaring in jouw winkel.

Dag 2:

  • Bespreek de inzichten en resultaten van jouw opdracht.
  • Ontvang feedback en inspiratie uit andere cases om jouw aanpak verder te verfijnen.
  • Leer hoe je acties kunt borgen en klantgerichte processen structureel kunt verbeteren.
  • Rangschik samen de meest impactvolle ideeën en werk aan concrete vervolgstappen.

Na deze training: 

  • Heb je tools en strategieën om klantrelaties te verdiepen en loyaliteit te vergroten.
  • Weet je hoe je een menselijke, warme winkelervaring creëert die klanten aan je bindt.
  • Krijg je bewezen inzichten om kleine acties met grote impact direct toe te passen in je winkel.

Dit krijg je ook nog

Vanaf de start van de module kun je vragen stellen aan andere deelnemers en je mentor via de INretail app. Ook krijg je een uitgebreid werkboek met handige tips en een stappenplan. Van ons krijg je alle handvatten die je nodig hebt voor het maken van jouw klantreis.

Duur (per module anders)
De module bestaat uit één fysieke trainingsdag van 10.00 tot 17.00 uur op locatie en een online sessie van 10.00 tot 12.00 uur.

Prijs
We willen graag dat zo veel mogelijk ondernemers gebruik kunnen maken van dit programma. Dankzij subsidies kunnen we jouw investering laag houden.

De module kost € 50,- (excl. btw) als je je dit jaar nog inschrijft (waarde per module: € 250,- excl. btw). Deze prijs is exclusief voor leden van INretail.

Ook niet-leden van INretail zijn van harte welkom om deze module te volgen. Voor hen geldt een investering van € 99,- (excl. btw) per module.

Schrijf je nu in Bekijk alle modules