De Nederlandse retail wordt gedreven door mensen die met visie, lef en doorzettingsvermogen hun stempel drukken op het straatbeeld. In Karakters in Retail doen enkele van de meest invloedrijke ondernemers in de Nederlandse mode- en lifestylebranche hun verhaal. Vernieuwers, uitvinders en doorzetters die met hun unieke visie en passie de Nederlandse mode en lifestyle retail naar ongekende hoogtes hebben gebracht. Zij bouwen niet alleen mee aan het complexe retaillandschap, maar dragen ook hun steentje bij als inspiratiebron voor de volgende generatie retailers.
Diepgang en inspiratie
Met bijdragen van onder andere Nikkie Plessen en Raymond Cloosterman is Karakters in Retail een onmisbare bron voor retailers. In diepgaande gesprekken met journalist, collega-ondernemer en ‘connaisseur van smaak’ Yvo van Regteren Altena vertellen ondernemers openhartig over hun successen en uitdagingen. Hun inspirerende verhalen bieden concrete lessen over innovatie, klantgerichtheid en veerkracht in tijden van tegenspoed en veranderende markten.
Voor iedereen die zich wil onderscheiden in de markt is dit werk een essentiële leidraad om met een sterk karakter en een duidelijke visie het verschil te maken.
Met verhalen van:
- Ronald de Waal (WE Fashion)
- Madeleine Pauw & Christiaan Klein Pauw (Pauw)
- Roland Kahn (o.a. CoolCat)
- Oger, Sander en Martijn Lusink (OGÉR)
- Fred Gehring (o.a. Tommy Hilfiger)
- Fokke de Jong (Suitsupply)
- Philip Hillege (Skins Cosmetics)
- Raymond Cloosterman (Rituals)
- Sharon Hilgers (My Jewellery)
- Nikkie Plessen (N Brands)
- Guillaume Philibert Chin (Filling Pieces)
- Jason Denham (Denham)
Bestel nu het pakkende boek
Bestel het boek direct en eenvoudig via de ledenwinkel en ontvang het op het door jou gewenste adres.
Vraag jouw exemplaar aan