Om de naamsbekendheid van CBW-erkend te vergroten benaderen we onder andere consumentenmediabureaus, die we voorzien van content. Deze content gaat de ene keer over het ‘veilig aankopen’ in CBW-erkende winkels en de ander keer over de inspiratie die in jullie winkels te vinden is. Als voorbeeld delen we hier graag een aantal publicaties over de woontrends van 2024.
In het voorjaar hebben veel mensen zin om het huis op te frissen en wordt ook menig tuin op de schop genomen. Wil je iets eigentijds, maar ben je er nog niet helemaal uit welke stijl het wordt? Laat je inspireren door de nieuwste trends voor binnen én buiten.
Bekijk het magazineOktober is dé woonmaand. Een logisch moment omdat de zomer dan toch echt voorbij is en we steeds meer tijd in huis doorbrengen. Voor veel mensen een reden om weer met frisse blik naar het eigen interieur te kijken. Woonspecialiste Anna Hutten deelt de nieuwste trends.
Bekijk het magazineDoordat we de afgelopen jaren meer aan huis gebonden waren, zijn we ons huis bewuster in gaan richten en kwaliteit en duurzaamheid meer gaan waarderen. De woonkleuren – o.a. geel, blauw, rood, paars en roze – zijn vol, warm en ietwat vergrijsd. De zachtheid van deze trend wordt benadrukt door de toepassing van veel textiel, van gordijnen tot kussens en van vloer- tot wandkleding. De dessins zijn divers.
Bekijk het magazineTips, wat kun je als ondernemer zelf doen?
- Zorg voor een gepersonaliseerde pagina op de website CBW-erkend door dit stappenplan te volgen
- Gebruik de content op onze website die voor jullie beschikbaar is.
- Zet de Woontrendtest in om je klant te helpen met het maken van keuzes. Deze test kun je ook op je eigen website plaatsen, ga hiervoor naar onze CBW-erkend toolbox
Weetje, de meest bezochte pagina op de website CBW-erkend is de pagina waar men een CBW-erkend winkel kan vinden.