We trappen maar gelijk af door te zeggen dat we bij de Ondernemersservice van INretail geen productspecialisten zijn. We hebben echter wel veel uitspraken van de Geschillencommissie en Stichting UitgesprokenZaak.nl voorbij zien komen en hebben vaak een neutrale blik.
Vraag van de maand: Mijn klant klaagt over een product en ik weet niet wat ik ermee aan moet, hoe ga ik met deze klacht om?Premium
4 mei 2023
Heb je vragen over een klacht?
Neem gerust contact met ons op!
Contacteer de adviseur Bel onsThijmen de Coo
Adviseur Ondernemersservice- Gerelateerd -
Ik wil graag lid worden
Leden kunnen altijd rekenen op juridisch en zakelijk advies op maat, zij krijgen toegang tot een groot bestand aan voorbeelddocumenten en contracten, trainingen en evenementen.
Categorie
- Consument
- Klachten & geschillen
Tags
- #geschil
- #klachten
- #uitgesprokenzaak.nl
- #Vraag van de maand
Type
- Nieuwsbericht