In onderstaand document hebben we 5 belangrijke verplichtingen opgenomen waarvoor je als werkgever bij het aannemen van een nieuwe medewerker verantwoordelijk bent: identificatie van je medewerker, het opstellen van een arbeidsovereenkomst, zorgdragen voor de juiste belastingen en verzekeringen en een gezond en veilig personeelsbeleid.
Checklist voor het aannemen van een nieuwe medewerkerPremium
Advies nodig?
Heb je een vraag? Neem contact met mij op, dan denk ik graag met je mee!
Contacteer de adviseur Bel onsMargriet Baan
Manager dienstverlening- Gerelateerde artikelen -
Ik wil graag lid worden
Leden kunnen altijd rekenen op juridisch en zakelijk advies op maat, zij krijgen toegang tot een groot bestand aan voorbeelddocumenten en contracten, trainingen en evenementen.
Categorie
- Personeel
- Werving & in dienst treding
Tags
- #arbeidscontract
- #arbeidsovereenkomst
- #medewerkers in retail
- #personeelswerving