retourrecht

Welles / Nietes | Wel of geen retourrecht bij ‘maatwerk’-producten?Premium

25 augustus 2022

Complexe klachten en lastige kwesties? Als klant en winkel er samen niet uitkomen, kan stichting UitgesprokenZaak.nl of de Geschillencommissie Wonen een uitspraak doen. Dit keer een branchevreemd voorbeeld uit het Tijdschrift voor Consumentenrecht (nr.2022-1), maar zeker leerzaam voor de woonbranche. De consument bestelt een drietal deuren via een webwinkel maar wil ze retourneren vanwege een meetfout.  

Om dit premium artikel te bekijken moet je ingelogd zijn.

Log in Lid worden

Vragen?

Heb je vragen over jouw eigen webwinkelaanbod, of over een klacht die dreigt een geschil te worden? Neem dan (gratis) contact op met de ervaren mensen van de INretail Ondernemersservice!

Contacteer de adviseur Bel ons
Margriet Baan

Margriet Baan

Manager dienstverlening

Ik wil graag lid worden

Leden kunnen altijd rekenen op juridisch en zakelijk advies op maat, zij krijgen toegang tot een groot bestand aan voorbeelddocumenten en contracten, trainingen en evenementen.